torsdag 5. juni 2014

Maison Scotch konkurranse - vinn din favoritt!


Nå setter vi i gang en kjempekul konkurranse der du kan vinne din favoritt fra Maison Scotch! Konkurransen kommer til å kjøre både her på bloggen, på vår Facebookside og vår instagram, med litt ulike konkurranseoppgaver - følg oss og delta alle tre steder og tripple din sjanse for å vinne!

Konkurransen går ut på følgende:
Vi har valgt ut 4 styles fra Maison Scotch sin vår og sommerkolleksjon - en jumpsuit, en kjole, en topp og en bukse. Først må du velge ut din favoritt! Deretter må du svare på 2 spørsmål:
Hvilket land kommer merket Maison Scotch fra?
Når ble Maison Scotch stiftet?
(Sjekk ut Maison Scotch sin hjemmeside for å finne svarene hvis du trenger litt hjelp.)

Legg igjen en kommentar på dette innlegget der du forteller oss hvilket plagg som er din favoritt og din størrelse og svaret på de to spørsmålene. 
Lykke til!

44 kommentarer:

  1. Etter det jeg leste Kommer fra Amstedam slik vi kjenner det i dag, ble startet i 2001, (men er fra 80 tallet og relansert i 2002) kjolen var supersøt :) St small

    SvarSlett
  2. Kommer fra Nederland og ble grunnlagt i 2001. Jumpsuiten er fantastisk! Str. L mvh. Hanne Mob. 91840088

    SvarSlett
  3. Kommer fra Nederland (amsterdam) Ble relansert med 3 nye eiere i 2001. Men de har vært i gamet siden 1980 :-)

    Jumpsuiten ser helt fantastisk ut :) Str S/M..

    SvarSlett
  4. Maison Scotch kommer fra Nederland og klesmerket ble lansert i 2001.

    Ønsker meg jumpsuiten i størrelse M :)

    SvarSlett
  5. Hei :) Maison Scotch har jeg funnet ut at kommer fra Nederland. Og klesmerket ble lansert i 2001.
    Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg jumpsuiten , str. M bruker jeg . Ha en flott helg :)
    Mvh . Linda Salvesen
    salvesen.linda@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Hei

    Merket ble relansert/startet i 2001 og er fra Nederland.
    Jeg synes buksen var superfin og ønsker meg den. (Strl: 27/32, evt 28/32 hvis den er liten i str.)

    SvarSlett
  7. Maison Scotch er damekolleksjonen til merket Scotch and Soda, som kommer fra Nederland. Scotch and Soda ble første gang opprettet på 1980-tallet, men ble relansert i 2001. Maison Scotch kom på markedet i forbindelse med vår/sommer-kolleksjonen i 2010. Jeg ville gjerne hatt buksa i str.M. Hilsen Thea Granheim :)

    SvarSlett
  8. Det kommer fra Nederland, ble startet for første gang på 80 tallet, men på ordentlig-lansert i 2001:) Kjolen liker jeg veldig godt, i str M:)
    Ingvild2006@gmail.com

    Hilsen Ingvild

    SvarSlett
  9. De kommer fra Amsterdam i Nederland, ble grunnlagt i 1980 og relansert i 2001. Jeg liker jumpsuiten jeg :) superfin! Str. M.

    Mvh ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  10. Det kommer fra Nederland og ble grunnlagt i 1980 for så å bli relansert i 2001. Jeg likte toppen og ønsker meg den i størrelse M om jeg vinner :)

    sighal@live.no

    SvarSlett
  11. 1) Nederland
    2) Grunnlagt 1980, Relansert i 2001

    Likte toppen, str medium

    i_sen3@yahoo.no

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  12. Kommer fra Nederland/Amsterdam og ble grunnlagt i 2001
    gmarinkovic@gmail.com

    SvarSlett
  13. Kjempesøt kjole, min favoritt! Str S
    Svar på spm: Maison Scotch er fra Nederland og ble stiftet i 2001.
    thealh@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Maison Scotch kommer fra Nederland og klesmerket ble lansert i 2001 :)

    ønsker meg jumsuiten i str: s
    Monica
    monica12396@hotmail.com

    SvarSlett
  15. 1. Nederland
    2. 2001
    Ønsker kjole i str s

    ganesh.rg@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Maison Scotch kommer fra Nederland
    og klesmerket ble lansert i 2001 =)

    Ønsker meg jumpsuiten i str. medium - 38, den var veldig meg og hadde vært herlig å ha i sommer!


    imadeleine@live.no

    SvarSlett
  17. Maison Scotch kommer fra Nederland
    og klesmerket ble lansert i 2001.

    Ønsker meg jumpsuiten i str. medium - 38, den er så fin <3
    europesayshi@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Nederland :D
    2001 :)
    VIl ha toppen i midten. str L

    elisedylingnordfj@hotmail.no

    SvarSlett
  19. Kjem frå Amsterdam, frå 80 talet men relansert 2001 slik me kjenner merket (scotch&soda). Maisen Scotch vart lansert sommeren 2010.
    Jumpsuiten str s er min favoritt☺

    Elisabeth Øvstetun

    SvarSlett
  20. SVAR: Nederland, 2001.
    Favoritt: Bukse, størrelse L (44).
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvarSlett
  21. Maison Scotch kommer fra Nederland. Klesmerket ble lansert i 2001.
    Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg jumpsuiten i str Small.
    Ønsker deg og dine en herlig pinse !

    Mvh nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Min favoritt er den fantastiske jumpsuiten :) Jeg ønsker meg den i str 2.
    Maison Scotch kommer fra Nederland, og merket ble lansert i 2001.

    mvh Hanna
    hanna_lw(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  23. Kommer fra Nederland og merket er lansert i 2001. Favoritten min er toppen i str M
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  24. Ønsker meg jumpsuiten i størrelse M.

    Maison Scotch kommer fra Nederland, og ble første gang grunnlagt på 1980-tallet før det ble grunnlagt på nytt i 2001.

    julie.elisabeth@hotmail.no

    SvarSlett
  25. Ønsker meg jumpsuiten i størrelse M.

    Maison Scotch kommer fra Nederland, og ble første gang grunnlagt på 1980-tallet før det ble grunnlagt på nytt i 2001.

    julie.elisabeth@hotmail.no

    SvarSlett
  26. Har forelsket meg i jumpsuiten. Str s
    Kommer fra Nederland Ble relansert med 3 nye eiere i 2001. Men de har vært siden 1980

    martine@svarstad.com

    SvarSlett
  27. Maison Scotch kommer fra Nederland, og ble første gang grunnlagt på 1980-tallet før det ble grunnlagt på nytt i 2001.

    Ønsker meg buksen i str M/36

    brandvold84@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Kjem frå Nederland , vart relansert i 2001.
    Ønsker meg toppen i str M .
    Krysser fingrene.
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  29. Eg ønsker meg toppen i str M !
    Vart relansert i 2001 (men har vore sidan 80 tallet med andre folk og anna navn) nilsen1981@yahoo.no

    SvarSlett
  30. Nederlang, og relansert i 2001


    Kjole i str S om jeg er den heldige :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  31. 1. Nederland
    2. 2001

    Størrelse m:)

    SvarSlett
  32. Jeg prøver lykken her også! :)
    Min favoritt er jumpsuiten, og skulle gjerne hatt den i str. S dersom jeg er den heldige :)

    Scotch & Soda har vært på markedet siden 80-tallet, men fikk en ny start i 2001. Maison Scotch (damekolleksjonen) lanserte for første gang en vår/sommer-kolleksjon i 2010. Merket kommer fra Nederland, Amsterdam.

    Ida

    SvarSlett
  33. Kommer fra Nederland, lansert å 80-tallet og relansert i 2001. Ønsker meg jump-suiten i str.s

    Mona 97561882

    SvarSlett
  34. Kommer fra Nederland og ble lansert på 80 tallet, men ble relansert i 2001. Ønsker meg kjolen i strl. 4 masvends@sfjbb.net

    SvarSlett
  35. De kommer fra Nederland og ble lansert på herlige 80-tallet! I 2001 ble de relansert! Ønsker meg toppen i midten i str L/XL

    Klem fra Hilde
    lykkeligmedliten@gmail.com

    SvarSlett
  36. Maison Scotch ble lansert først på 80 - tallet, men ble relansert på nytt i 2001. Merket kommer fra Nerderland. Jeg ønsker meg kjolen i str. M

    Pia
    pia_emilie94@live.no

    SvarSlett
  37. Trenger du et lån ??
    Er du på jakt etter økonomisk bistand, Er du desperat behov for økonomisk hjelp? Hammers Finance Charter er her for å gi deg din forespurte låne beløpet forutsatt at du vil være i stand til å betale tilbake lånet. Vi gir ut lån til en kurs på 3% rente, for å søke kontakt oss på am_credit@outlook.com
    Du kan kontakte oss for alle typer lån som skolen lån, bil lån, hus lån, business lån, helse / medisinsk lån, etc
    For mer informasjon eller påmelding, kontakt oss på am_credit@outlook.com

    SvarSlett
  38. Trenger du et lån ??
    Er du på jakt etter økonomisk bistand, Er du desperat behov for økonomisk hjelp? Hammers Finance Charter er her for å gi deg din forespurte låne beløpet forutsatt at du vil være i stand til å betale tilbake lånet. Vi gir ut lån til en kurs på 3% rente, for å søke kontakt oss på am_credit@outlook.com
    Du kan kontakte oss for alle typer lån som skolen lån, bil lån, hus lån, business lån, helse / medisinsk lån, etc
    For mer informasjon eller påmelding, kontakt oss på am_credit@outlook.com

    SvarSlett
  39. Hallo

    Vi er kristen organisasjon dannet for å hjelpe folk i behov av hjelper, for eksempel økonomiske help.So hvis du går gjennom økonomiske problemer eller er du i noen økonomisk rot, og du trenger midler til å starte opp din egen virksomhet, eller du trenger lån for å bosette din gjeld eller betale dine regninger, starte en hyggelig forretning, eller du finner det vanskelig å skaffe kapital lån fra lokale banker, kontakt oss i dag via e-post mrsdorothysmith01@gmail.com for Bibelen sier "" Luke 11:10 Alle som ber, han får; han som leter, han finner, og den som banker på, skal døren bli åpnet ".Så ikke la disse muligheten gå forbi deg fordi Jesus er den samme i går, i dag og for alltid more.Please disse er for seriøse tenkende og gud frykter People.

    Navnet ditt:
    KJØNN;
    ALDER;
    Land
    Lånebeløp:
    Lån Varighet:
    FORMÅL MED LÅNE;
    Dine månedlige inntekter;
    Gyldig Cell Phone Number:

    Takk for din forståelse til kontakt Mens vi venter

    hilsen
    Ledelse
    E-post: mrsdorothysmith01@gmail.com

    SvarSlett
  40. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    SvarSlett
  41. Damat Financial Corporation, Inc.
     
    Vi er Private International Money Långivere. Vi tilbyr ulike lån til en svært lav rente på tre prosent per år. Våre midler er rent opptjent fra private og bedriftens investeringsporteføljer under vår

    Direkte jurisdiksjon.
     
    VI TILBYR FØLGENDE LÅN UTEN COLLATERAL TIL 3% RENTE
    * Personlige lån * Forretningslån * Investeringslån * Billån
    * Studentlån * Gårdlån * Huslån
     
    Hvis du er interessert i vårt tilbud, vennligst oppgi følgende informasjon til ledelsen via e-post: collinsjames420@hotmail.com
     
    * Navn:
    * Land:
    * Telefon:
    * Beløp som trengs:
    * Lånetid:
    * Kjønn:
    *Sivilstatus:

    SvarSlett


  42. Hallo.
    Jeg er Mr Rahel en privat lånegiver som gir livstids mulighet til lån til enkeltpersoner, bedriftsforetak, forsikring etc. Har du noen økonomiske problemer eller behov for lån til å investere eller trenger du et lån for å betale regningene dine, kan du ikke søke videre Vi er her for å gjøre alle dine økonomiske problemer en ting fra fortiden. Vi tilbyr alle typer lån i hvilken som helst valutaverdie med 2% uten forutgående gebyr. Jeg vil bruke dette flotte mediet for å gi deg beskjed om at vi er klare til å hjelpe deg med noen form for lån for å løse det økonomiske problemet ditt. Ja så kom tilbake nå via e-post (rahelcohranloan@gmail.com) for flere detaljer, du er svært velkommen.

    SvarSlett
  43. GET INTERNATIONALE DARLEHEN IN 5 TAGEN
    Die Philip Mark Finance Foundation, die lokale internationale Darlehen mit einer komfortablen Rückzahlung anbietet, unsere Kreditaufnahme beträgt 3% pro Jahr mit einer verhandelbaren Abschreibungsdauer, unsere Darlehensspanne von $ 5.000,00 bis $ 100.000.000,00 MAX. Und unabhängig von Standort oder Kreditstatus. Für weitere Informationen wenden Sie sich bitte an: Philipmarkloanfirm22@gmail.com
    Der Dienstleister umfasst auch:
    Refinanzieren
    * Renovierung
    * Investor Darlehen
    * Autokredite
    * Schuldenkonsolidierung
    * Kreditlimit
    * Andere Hypotheken
    * Unternehmensdarlehen
    * Persönliche Darlehen
    * Internationale Darlehen
    Wenn Sie interessiert sind, geben Sie uns bitte Ihre Daten unten
    FAMILIEN-ODER NACHNAME:
    ERFORDERLICHE ANFORDERUNGEN:
    TELEFON:
    LAND:
    Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unsere Anzeige zu sehen und diese erstaunliche Gelegenheit zu erkunden.
    Für weitere Informationen wenden Sie sich bitte an: Philipmark198@yahoo.com

    SvarSlett
  44. GET INTERNATIONALE DARLEHEN IN 5 TAGEN
    Die Philip Mark Finance Foundation, die lokale internationale Darlehen mit einer komfortablen Rückzahlung anbietet, unsere Kreditaufnahme beträgt 3% pro Jahr mit einer verhandelbaren Abschreibungsdauer, unsere Darlehensspanne von $ 5.000,00 bis $ 100.000.000,00 MAX. Und unabhängig von Standort oder Kreditstatus. Für weitere Informationen wenden Sie sich bitte an: Philipmarkloanfirm22@gmail.com
    Der Dienstleister umfasst auch:
    Refinanzieren
    * Renovierung
    * Investor Darlehen
    * Autokredite
    * Schuldenkonsolidierung
    * Kreditlimit
    * Andere Hypotheken
    * Unternehmensdarlehen
    * Persönliche Darlehen
    * Internationale Darlehen
    Wenn Sie interessiert sind, geben Sie uns bitte Ihre Daten unten
    FAMILIEN-ODER NACHNAME:
    ERFORDERLICHE ANFORDERUNGEN:
    TELEFON:
    LAND:
    Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unsere Anzeige zu sehen und diese erstaunliche Gelegenheit zu erkunden.
    Für weitere Informationen wenden Sie sich bitte an: Philipmark198@yahoo.com

    SvarSlett